Kaupade tagastamine ja vahetamine
Vahetamine
Toote või suuruse vahetamiseks palun soorita uus tellimus soovitud tootele/suurusele ning tasu selle eest. Täida palun allolev tagastusvorm ning saada ebasobiv toode meile tagasi lugedes eelnevalt läbi tagastusinfo.
Tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastamisõigus ei kehti, kui kaup on ostetud poest kohapealt. Tagastamiseks palume täita allolev tagastusvorm ning saata ebasobiv kaup meile tagasi. Tagastamisel tasub postikulu tagastaja.
  • SmartPostiga tellimisel saab klient tagastada sama koodiga, millega paki välja võttis ning tagastuskulu (2,90 € Eesti, 10,33 € Soome) arvutatakse maha tagastatavast summast. Kui pakk on tellitud valgesse automaati, palume tagastamiseks ühendust võtta klienditeenindusega 60 11 000. Soome pakke saab tagastada siin.
  • Omnivaga tellimisel saab klient tagastuskoodi sõnumiga ning tagastuskulu (3,90 € Eesti) arvutatakse maha tagastatavast summast.
  • DPD-ga tellimisel saab paki tagastada pakiautomaadist tagastussildiga, mille leiab pakist. Pakipoest tagastamiseks kasutada kviitungit, mille leiab samuti pakist. Tagastuskulu (2,95 € Eesti; Läti ja Leedu vastavalt saatmiskulude hinnakirjale) arvutatakse maha tagastatavast summast.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tagastamisõigus ei kohaldu kummipaeltele, sest need lõigatakse spetsiaalselt kliendi soovide järgi. Rohkem infot kaupade tagastamise kohta on siin.

Kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastatakse postikulu proportsionaalselt tellimuses olnud toodete arvuga. NB! Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse, kui klient tagastab (osaliselt) kauba ning lõplik ostusumma jääb alla tasuta transpordiks vajaliku ostusumma. Sellisel juhul tagastame kliendile toodete ostusumma, millest on maha arvestatud kohaletoimetamise tasu proportsionaalselt.
Tagastuste saatmine
  1. Lisa karpi või pakki oma tellimuse number ! ! !
  2. Paki toode ajalehte, paberkotti vms nii, et originaalpakend ei saaks kahjustada ka siis kui soovisid oma tellimuse saada pakendamata
  3. Saada pakk tagasi tagastuskoodiga (Smartpost, Omniva) või tagastussildiga (DPD) Karenberg OÜ-le (+37256561734)
  4. Tagastused võib tuua ka ise kohale poe lahtiolekuaegadel (Ilmatsalu 3)
  5. Raha tagastatakse samale arvelduskontole, kust teostati makse tellimuse eest.
Tagastamise vorm

    * - kohustuslikud väljad

    Palun vali kalendrist tellimuse kättesaamise kuupäev (YYYY-MM-DD)*

    Kauba tagastamise põhjus:
    defektiga toodevale toodesuurus ei sobimuu (täpsustage kommentaarides)


    Kuidas soovite kaupa tagastada:
    toon ise kohalepakiautomaadiga (ostja kuludega)