Kaupade tagastamine ja vahetamine
Vahetamine

NB! Tasuta vahetamist pakume vaid Eestis ning seda saab kasutada ühe korra. Kauba tagasisaatmise kulu jääb vahetaja kanda, kuid vahetuse saadame välja tasuta.

Palun loe läbi tagastuste saatmise juhend, täida tagastusvorm ja pane vastavalt juhistele tagastatavad tooted meie poole teele

  • Soorita uus tellimus soovitud tootele
    • Vali “maksan arvega”, kuid ära tasu tellimuse eest 
    • Vali kindlasti ka pakiautomaat, kust soovid oma kauba kätte saada
    • Kui vahetuseks soovitud toote hind erineb, võtame sinuga ühendust ja anname täpsemad juhised
    • Kirjuta palun lisainfosse tellimuse number, mille tagastad ehk millele vahetust soovid
  • Vahetuse saadame välja, kui oleme kätte saanud ja üle vaatanud tagastuse ning vajadusel arveldanud tagastuskulud
Tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastamisõigus ei kehti, kui kaup on ostetud poest kohapealt, sel juhul saab kaupa ümber vahetada.
Tagastamiseks palume täita allolev tagastusvorm ning saata ebasobiv kaup meile tagasi vastavalt allolevale juhendile sama transpordiettevõttega, kellega kaup kohale toimetati. Sedasi tagastatud pakid tuuakse otse meie lattu. Muul viisil tagastatud pakke me automaatidest toomas ei käi (kui pole erikokkulepet). Tagastamisel tasub postikulu tagastaja.

SmartPostiga tellimisel saab klient tagastada sama koodiga, millega paki välja võttis ning tagastuskulu (2,79 € Eesti, 5,29 € kuller, 10,30 € Soome) arvutatakse maha tagastatavast summast.
a) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tagastada sama uksekoodiga, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
Sinisesse pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse https://my.smartpost.ee/return_parcel/ iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.  Triipkoodi (=paki jälgimisnumber) leiad pakikaardilt või viimasest e-kirjast, mille tellimust tehes said.
b) Kui pakk saabus Smartposti valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid https://my.smartpost.ee/return_parcel/ iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel,  valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Triipkoodi (=paki jälgimisnumber) leiad pakikaardilt või viimasest e-kirjast, mille tellimust tehes said. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati. Pakipoest kahjuks tagastada ei saa.
c) Kui pakk oli tellitud kulleriga ning tagastada soovitakse kulleriga, tuleb täita tagastusvorm: https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/ (paki jälgimise ID leiad pakisildilt või viimasest tellimuse kinnituse e-kirjast).
Pakiautomaadist tagastades tuleb uksekood genereerida https://my.smartpost.ee/return_parcel/

Omnivaga tellimisel saab klient tagastuskoodi sõnumiga ning tagastuskulu (2,70 € Eesti) arvutatakse maha tagastatavast summast.

Tagastusvormi täites palun märgista “vajan Venipak/Soome Omniva tagastussilti” kastike. Saadame tagastussildi sulle meilile. Tagastuskulu (9,50 €) arvutatakse maha tagastatavast summast.

 

Tagastusvormi täites palun märgista “vajan Venipak/Soome Omniva tagastussilti” kastike. Saadame tagastussildi sulle meilile. Tagastuskulu (2,05 € Eesti; 5,95 € Läti; 6,55 € Leedu) arvutatakse maha tagastatavast summast.

Unisendiga tellimisel saab klient tagastuskoodi sõnumiga ning tagastuskulu (3,25 € Eesti; 3,50 € Läti; 3,80 € Leedu) arvutatakse maha tagastatavast summast.

If you need to return your order please contact us info@tupsunupsu.ee

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tagastamisõigus ei kohaldu kummipaeltele, sest need lõigatakse spetsiaalselt kliendi soovide järgi.  Rohkem infot kaupade tagastamise kohta leiad siit.
Kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastatakse postikulu proportsionaalselt.

Tagastuste saatmine
  1. Lisa karpi või pakki oma tellimuse number ! ! ! 
  2. Kui soovid vahetust, palun lisa pakki oma uue tellimuse number
  3. Paki kingakarp ajalehte, paberkotti vms nii, et originaalpakend ega toode ei saaks kahjustada. Tagastamisel pakenda palun ka siis kui soovisid oma tellimuse saada pakendamata. Tagastades toodet, millel polnud karpi, tuleb veenduda, et pakend kaitseks toodet väliste vigastuste eest
  4. Saada pakk tagasi tagastuskoodiga (Omniva), uksekoodiga (Smartpost) või tagastussildiga (DPD) vastavalt ülaltoodud juhistele Karenberg OÜ-le (+37256561734)
  5. Tagastused võib tuua ka ise kohale poe lahtiolekuaegadel (Ilmatsalu 3)
  6. Raha tagastatakse samale arvelduskontole, kust teostati makse tellimuse eest.
Tagastamise vorm

    * – kohustuslikud väljad

    Palun vali kalendrist tellimuse kättesaamise kuupäev (MM-DD-YYYY)*

    Kauba tagastamise põhjus:
    defektiga toodevale toodesuurus ei sobimuu (täpsustage kommentaarides)


    Kuidas soovite kaupa tagastada:
    toon ise kohalepakiautomaadiga (ostja kuludega)vajan Venipak/Soome Omniva/DPD tagastussilti

    Soovin:
    vahetustraha tagasi

    Kui soovid abi jalanõude valimisel, palun kirjuta siia jala pikkus ja laius, mis jalanõusid otsid, muud soovitud kriteeriumid ning võtame sinuga ühendust